Sunday, April 12, 2009

Welcome Note >>> Dari PC pengarang...



Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera...


Terlebih dahulu aku nk ucap terima kasih sebab korang bukak blog aku. Tujuan aku buat blog nie sebab nk kongsi ngan korang sedikit sebanyak tentang business-business internet mahupun MLM yg ade kt sekeliling korang.

Antara sedar x sedar,sebenarnya korang yg kerja makan gaji nie selalunya tak dapat nk menyimpan untuk korang beli sumthing yg korang nk sgt2. Aku bkn nk condemn org yg keje mkn gaji,tp tue laa fakta yg jelas. Lain la klu korang nie kerja tahap CEO or COO ke,tue lain laa,beban kerja pun mesti tahap gaban nya.

Renung sejenak...

Adakah korang nk kerja sehari suntuk just for pay the bills at the end of the month? Apakah korang mahu menyewa rumah seumur hidup, atau tinggal di flat kos rendah sedangkan sebenarnya layak memiliki banglo mewah. Adakah korang hanya ingin melihat BMW kegemaran korang memecut di jalan raya,sedangkan korang hanya mampu memilih Kancil? Jangan salah faham aku sebab ini adalah kenyataan. Yang pandai (x semestinya ada Master or Phd.) terus kaya raya, korang plak bagaimana? Bersedia untuk berubah kerana hanya korang yg mampu ubah hidup korang,aku hanya menyampaikan jer. Seperti kata iklan HSBC Amanah...hidup adalah sebagaimana yg anda tentukan! How ironic,isn't it?!

So,aku rasa tue jelaa aku nk ckp. Most of my post here is about the business that i've joined. Klu korang ade opinion pape juz comment or contact me lah k. Chiow!

No comments:

Post a Comment